Thursday, January 5, 2017

CellMaxx

Cellmaxx

Untuk Sihat Semula Jadi | CELLMAXX PRODUK PENJANAAN SEMULA SEL STEM

Satu soalan yang paling popular ditanya ialah, 🔴🔵berapa lama makan boleh baik?
✔Kita harus ingat, pertamanya penyembuhan adalah dari Allah swt dan kita berikhtiar dengan cara terbaik selaras dengan perkembangan sains dan teknologi perubatan.

✔Perasankah kita bahawa, untuk “mendapat” sesuatu penyakit yang kronik itu pun sebenarnya mengambil masa yang lama. Kesan dari aktiviti dan amalan cara hidup yang tidak sihat, akhirnya kita pun mengidap sesuatu penyakit itu.

✔Penyakit seperti jantung, kencing manis, gout, kanser, barah dan banyak lagi yang lain bukan “terbentuk” dalam masa sehari, seminggu atau sebulan. Ia mengambil masa yang lama. Apakah wajar untuk kita mengharapkan penyembuhan dalam masa sehari ke tiga hari?

Apakah tempoh masa “penyembuhan” oleh CellMaxx?

✔Harus diingat, CellMaxx AFA bukan sejenis ubat yang akan menyembuhkan penyakit kita secara langsung. Sebaliknya, CellMaxx ialah 🔴🔴satu formulasi saintifik yang merangsang pengeluaran Stem Sel dari dalam tulang sum sum kita sendiri.🔴🔴

✔Stem sel ini yang merupakan Sel Induk (Sel Kosong) yang akan memulihkan sel dan organ kita yang telah mula merosak atau merosot. Prioriti penyembuhan ini ditentukan sendiri oleh sistem tubuh kita.

🔴🔵Berapa lama anggaran masa yang wajar untuk kita berikan kepada CellMaxx?

✔Mula amalkan CellMaxx AFA dan berikan masa antara 🔴 3 ke 6 bulan 🔴untuk membolehkan sistem tubuh memulihkan semula sebarang kemerosotan kesihatan yang telah kita hidapi.

✔CellMaxx AFA adalah satu “breakthrough” di dalam dunia sains perubatan Stem Sel. Jika anda telah mencuba pelbagai “produk” lain tetapi masih kurang berhasil, inilah masa yang tepat untuk berikhtiar dengan CellMaxx.


🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

Apa itu IMUMAXX?

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

🔵🔵🔵🔵🔵ImuMaxx adalah cara kita memformulakan produk Cellmaxx. Sebab tu kita kata Cellmaxx with ImuMaxx Techology dan Imumaxx ini patternted by Maxxima.

✅[PART 1]
AFA diekstrak secara compress/pressure. Maknanya dia beri tekanan sampai membran sel di sekeliling AFA tu pecah, jadi ianya mengekalkan AFA tu sebagai organik (tak guna pelarut, methanol, alcohol atau bahan kimia). Bila membran sel ni pecah, ia menjadi term yang sangat halus (micron size) sehinggakan bila kita ambil ia boleh terus meresap ke dalam badan kita. Kadar resapan yang sangat tinggi 97%.

✅Dalam otak kita ni, sebelum sampai ke bahagian otak, ada satu lapisan yang dipanggil blood brain barrier.
💛Fungsinya adalah untuk menapis bahan asing daripada masuk ke kepala kita.
❤Dengan Technology ImuMaxx, AFA yang sangat halus tu boleh naik melalui darah sampai tembus ke bahagian otak. Boleh diserap utk keperluan otak kita.
✅[PART 2]
Kita tahu AFA ni dah dibuat kajian sejak 45 tahun dahulu lagi.
💖Mainly yang dibuat kajian khususnya pasal L-Selectin Ligand yang mana L-Selectin Ligand ni  membolehkan  badan kita merembeskan kembali stemsel secara semulajadi daripada tulang sum-sum masuk ke saluran darah kita untuk disalurkan ke seluruh badan mengikut signal bahagian badan rosak yg dihantar ke otak.
🔷🔷🔷🔷🔷🔷
Cabarannya adalah bagaimana nak memastikan sel-sel ni betul-betul boleh bind dengan part badan yg memerlukan sel tersebut?

✅ImuMaxx Technology memastikan ianya berlaku secara optimum. 🔺Contoh, jantung perlukan stemcell, stemcell sampai ke bahagian jantung, ia boleh bind dengan tisu jantung untuk menghasilkan  sel jantung yang baru.

Produk lain yang mana dorang claim AFA based, tak boleh bind. Stemcell keluar banyak, tapi tak boleh bind, tak dak guna jugak.

✅Ini specialnya Cellmaxx sehingga tak ada produk di dunia yang boleh menandingi kehebatan Technology ImuMaxx.

Hubungi Zaidi: 0192567790

No comments: